Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
November 12, 2013
Image Size
116 KB
Resolution
816×1123
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,710 (2 today)
Favourites
115 (who?)
Comments
30
Downloads
67
×
ABDL Orihime Bleach by MoonWars ABDL Orihime Bleach by MoonWars
Orihime from Bleach what else can I say?
Add a Comment:
 
:iconssj5cloufiroth:
SSJ5Cloufiroth Featured By Owner May 19, 2014
Given how much artwork has been done for Rukia, I'm surprised more hasn't been done for Orihime.  Great work!
Reply
:iconshaneysqueeboy:
ShaneySqueeBoy Featured By Owner Nov 18, 2013  Hobbyist Digital Artist
And to think Rukia was the only Bleach character to ever be diapered! X3 Kudos on both the artwork AND the original concept! :3
Reply
:iconmoonwars:
MoonWars Featured By Owner Nov 19, 2013
Well the next one I upload will be rukia anyways but thanks im glad you like em hehe
Reply
:iconshaneysqueeboy:
ShaneySqueeBoy Featured By Owner Nov 19, 2013  Hobbyist Digital Artist
You're very welcome! ^^
Reply
:iconjeynai:
Jeynai Featured By Owner Nov 14, 2013
Cute character :)
Reply
:iconmoonwars:
MoonWars Featured By Owner Nov 17, 2013
Isnt she?
Reply
:iconsomerandomelyguy:
Somerandomelyguy Featured By Owner Nov 14, 2013
Oh sweet yes, the world needs more diapered Bleach characters! Great job btw. Hope yiu enjoy the show.
Reply
:iconmoonwars:
MoonWars Featured By Owner Nov 17, 2013
Thanks haha, Im reading rather than watching ^^'
Reply
:iconsomerandomelyguy:
Somerandomelyguy Featured By Owner Nov 14, 2013
*you. Bloody phone.
Reply
:iconcuddlelamb:
CuddleLamb Featured By Owner Nov 13, 2013
She can use her diaper free handed :meow:
Reply
:iconmoonwars:
MoonWars Featured By Owner Nov 14, 2013
Haha nice
Reply
:iconscarecrow-joe:
Scarecrow-Joe Featured By Owner Nov 13, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Jazz hands! Lol
Never got into Bleach but I still like this drawing
Reply
:iconmoonwars:
MoonWars Featured By Owner Nov 14, 2013
Hehe thanks I just started reading so I thought why not?
Reply
:iconthedlkid:
Thedlkid Featured By Owner Nov 12, 2013  Hobbyist Writer
very impressive!
Reply
:iconmoonwars:
MoonWars Featured By Owner Nov 14, 2013
Thanks!
Reply
:iconcloudddpa:
CloudDDPA Featured By Owner Nov 12, 2013  Hobbyist Digital Artist
cute as always
Reply
:iconmoonwars:
MoonWars Featured By Owner Nov 14, 2013
Hehe thanks
Reply
:iconcloudddpa:
CloudDDPA Featured By Owner Nov 17, 2013  Hobbyist Digital Artist
No prob ^^
Reply
:iconawesomeprince1994:
AwesomePrince1994 Featured By Owner Nov 12, 2013
Great job as always and would we see more ABDL Bleach girls as well as more Naruto girls?
Reply
:iconmoonwars:
MoonWars Featured By Owner Nov 14, 2013
Thanks! I'm thinking of doing more Bleach gals so who knows hehe
Reply
:iconsoul-of-platinum:
Soul-of-Platinum Featured By Owner Nov 12, 2013
Perfect.
Reply
:iconmoonwars:
MoonWars Featured By Owner Nov 14, 2013
Hehe thanks mutch!
Reply
:iconsoul-of-platinum:
Soul-of-Platinum Featured By Owner Nov 14, 2013
No prob. Hope to see more ^^
Reply
:iconmephilesthedark777:
mephilesthedark777 Featured By Owner Nov 12, 2013
not gonna lie when i say you did much better with the face than with most of your drawings. I can't really put my finger on it but the face you've drawn for her is probably your your best yet.
Reply
:iconmoonwars:
MoonWars Featured By Owner Nov 14, 2013
Haha really? thanks hehe I think this is one of my beter ones in general proportions and what not but thanks!
Reply
:iconcuddlelamb:
CuddleLamb Featured By Owner Nov 12, 2013
woooooooow... Orihime... damn, she is all I would love to draw... but till now... well, let me say it wasn't showable
Reply
:iconninosatori:
NinoSatori Featured By Owner Nov 12, 2013  Student Digital Artist
Cute would work
Reply
:iconmoonwars:
MoonWars Featured By Owner Nov 12, 2013
Haha true true I hadn't uploaded a decent piece in a while so this cutey should do
Reply
:iconninosatori:
NinoSatori Featured By Owner Nov 12, 2013  Student Digital Artist
hehehe awww I wouldn't say that~
Reply
:iconmoonwars:
MoonWars Featured By Owner Nov 14, 2013
Haha the last naruto one I did was simply awfull but this ones great, Im thinking of doing more Bleach characters so fingers crossed!
Reply
Add a Comment: